zondag 25 juni 2017

HighTea en nieuw patroontje

Het is alweer even geleden dat ik wat gepost heb.....maar dat heeft een reden.
Dat komt omdat ik het heel druk heb met van alles en nog wat, en ik merk ook dat het bloggen steeds minder wordt..en waarom!! dat weet ik niet...helaas

We hebben 2 prachtige en gezellige HighTea,s achter de rug...het was helemaal TOP!!
Wat een leuke mensen hebben we ontmoet...uit alle windstreken van Nederland
Heel bijzonder

Foto,s van de eerste HighTea op zaterdag 17 juni...



Er zijn heel veel foto,s gemaakt, maar hebben jullie een kleine impressie van de HighTea
En op zaterdag 24 juni hadden we de 2e HighTea...
Ook even een kleine impressie





Leuke Goodiebag kreeg iedereen mee naar huis....Scheepjes Wol...had leuke items beschikbaar gesteld en we zelf er wat leuke spulletjes bij gedaan.


Het waren geslaagde dagen...op naar volgend jaar..


Patroontje nr 22.....ze zijn zo leuk om te maken en te ontwerpen
Miss PineApple
Een zomers potje waar je helemaal vrolijk van wordt, het patroontje kost 2,00 euro
Heb je belangstelling voor het patroon kun je mij een mailtje sturen...klaske.vdbij@gmail.com
Van dit zomerse potje kun je pakketjes kopen bij Frutsels en meer.
Fijne zondag

Leafs Klaske xxx












3 reacties:

Radja1 (Ada) zei

ze is om op te vreten hihi (de inhoud dan) zowel letterlijk als figuurlijk

Mingle- Mangle zei

ziet er allemaal heeeeel gezellig uit:D

Tinneshobbyworld zei

Wat leuk! Groetjes!

Een reactie plaatsen

Bedankt voor je bezoekje en je leuke reactie en wie weet tot een volgende keer..Leafs Klaske